Regler og betingelser

Levering

De bestilte produkter leveres med fragtbil. Bestillingen skal være os i hænde minimum 3 hverdage før afsendelse. Der tages forbehold for restordre.

Betalingsbetingelser

Betaling kan ske med Dankort eller Visa/Dankort. Beløbet bliver først trukket efter afsendelse af varen. Levering kan også ske med fremsendelse af faktura med 14 dages betalingsfrist, hvis du angiver CVR-nummer. Vi forbeholder os ret til kreditvurdering før afsendelse.

Sikkerhed

Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Kurts Planteskole eller andre har adgang til at læse disse data. Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra planteskolen. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Persondatapolitik

Informationerne du opgiver ved bestillingen bruges kun til ekspedition af ordren. E-mail skal bruges til at sende ordrebekræftelse, og til kontakt, hvis der opstår tvivl. Telefonnummer skal bruges i tilfælde af spørgsmål, der ikke kan besvares ved brug af e-mail. Informationerne vil aldrig blive misbrugt, eller videregivet til 3. part. Disse oplysningerne gemmes i 5 år. Man kan til enhver tid anmode om indsigt og berigtigelse eller sletning af sine personoplysninger. Der indsamles information på denne side, herunder såkaldte cookies, der skal bruges, for at indkøbskurven fungerer korrekt. Cookies kan slettes i f.eks. Internet Explorer ved at trykke på Funktioner > Internetindstillinger > Slet Cookies. Persondata opbevares på en server beskyttet af firewall.

Priser

Alle priser er opgivet i DKK og er inkl. moms og gælder kun ved nethandel. Der tages forbehold for trykfejl i katalog/webshop, prisændringer, udgåede varer, og leveringssvigt fra tredjepart.

Reklamation og fortrydelsesret

Returnering skal ske straks, og senest 3 dage efter varemodtagelse. Godkendt reklamation modtages kun på mail: kurts-liftservice@kurts-liftservice.dk. Reklamation kan ikke overstige varens købspris. Varer skal returneres i væsentligt samme stand og mængde, som da du modtog den, dvs. være ubeskadiget og i intakt originalemballage. Pakker sendt pr. efterkrav til os, indløses ikke. Før returnering af varer beder vi dig kontakte os pr. telefon eller pr. e-mail. Returnering af varer kan ske til:

Kurts Planteskole
Saugmandsvej 17
Klosterheden
7660 Bækmarksbro

Refusion

Refusion foregår primært ved bankoverførsel. I tilfælde af refusion af hele eller dele af beløbet, skal der vedlægges kopi af faktura, samt oplysning om bankoplysninger, dvs. registreringsnummer og kontonummer.

Garanti

Ved køb af varer fra Kurts Planteskole frafalder retten til 14 dages garanti, grundet letforgængelige varer. Der ydes ikke garanti for vækst, da vejrforhold samt dyrkningsmetoder kan have afgørende betydning.

Andet

Alle ordrer optages under forbehold for vellykket kultur, force majeure og udsolgte varer.

Planterne leveres kun i plantesæsonen som følger (kan dog variere af vejrforhold):

Forår
01/03 til 15/05